2 DONDE VAS ITA: ME PASE 3 PUEBLOS

ME PASE 3 PUEBLOS

15 diciembre 2006

Doncs per desgracia, aquesta és la primera vegada que em passa i espero que sigui la última.....

Aquella nit teniem el sopar de l'empresa a l'hotel duques de Bergara, la nit anterior marxeta pel casc antic de Bilbao, amb els colegues bascos, pel matí curro i al migdia viatge en avió cap a Barcelona.

Sense apenes temps per a descansar, decideixo anar a buscar el cotxe per anar a la meva classe de Sevillanes, haig d'estar preparada per a la próxima feria de abril, però aquí apareixerà la primera sorpresa del dia, i es que algú m'havia reventat el vidre del darrera del cotxe.

Mal humor, i es que no entenc perque la gent te aquesta mania de fer malbé el que no és seu. Aquest cop per sort no m'havien robat res. Després d'intentar solucionar el tema cotxe, truco a en Jordi, el meu company de feina per quedar amb ell per fer unes birretes abans d'anar al sopar, la veritat es que necessito veure una mica per ofegar les penes.

Quedem al Von Till i després cap al restaurant. Allà ens esperarà una gran sorpresa, i es que conjuntament amb el jalo, ens tenien preparat un karaoke per a nosaltres sols. Evidentment en els sopars d'empresa sempre passa el mateix, beus més que menges, però això si, sempre controlant.

Marxem cap a una disco i cap el vol de les 4.00 decidim marxar cadascú a casa seva, o almenys uns quants. La realitat es que molt pocs van arribar al seu destí a una hora prudencial, entre ells jo.

El fet es que vaig aconseguir agafar l'N3, però el cansament va acabar amb mi i em vaig dormir. Quan vaig despertar estava en algún lloc entre Montcada i Torre Baró. Llavors vaig pensar, esperaré que arribem al final i després donc la volta amb el bus fins a Sant Andreu, però....

El fet es que vàrem arribar al final i el conductor em va dir que era final de línia i que marxava cap a cotxera i que em deixava allà. Allà? doncs si, sota del pont de l'autopista. La primera idea era trucar a algú perque em vingués a buscar, però que li dic, estic en algún lloc de Montcada sota del pont de l'autopista?

Vaig esperar una horeta fins que al final va arribar un bus dels normals i vaig tornar a casa.

No hay comentarios: