2 DONDE VAS ITA: SÓC PERICO I QUÈ!

SÓC PERICO I QUÈ!

09 mayo 2008


SÓC PERICO I QUÈ!


Manuel de Lucas


Editorial: Ara llibres
Edición: 3era gener 2008
Pàginas: 136
ISBN: 9788496767461
Estado: Disponible
Propietario: Andrés

"Als meus fills, Marcel i Marina,
que són del Barça però me'ls estimo igualment"

Doncs ot va començar com una broma per Sant Jordi. Al meu pare això de llegir no li agrada gaire, però haig de dir que si que es capaç de llegir el blac i blau, així es que passejant per la Rambla vaig decidir conjuntament amb la meva mare fer-li aquest regal.

La veritat es que al principi no li va fer gaire gràcia, això de llegir un llibre i a sobre en català, doncs que vols que us digui. Però crec que amb el temps l'ha enganxat, com m'ha enganxat a mi.

Es tracta d'un llibre que es tota una declaració d'intencions, sóc perico i què, es una de les excalmacions que m'es diem, ja que habitualment quan diem que som pericos la gent s'extranya i a sobre es capaç de dir quelcom com, tu ets perica? no m'ho imaginava pas.

Aquest llibre de forma molt graciosa, explica la història de l'espanyol, don ve el nostre nom i a on anem amb el nou camp. Explica curiositats que mai hauria pogut endevinar, personatges famosos que son seguidors de l'espanyol, futbolistes que han vestit els colors blanc i blaus, moments que em viscut els pericos....

Es tracta d'un llibre simpàtic on el més divertit de tot es que m'hi sento molt identificada.

Aupa espanyol

No hay comentarios: