2 DONDE VAS ITA: NEU PURÍSSIMA A LA PURÍSSIMA

NEU PURÍSSIMA A LA PURÍSSIMA

10 diciembre 2006


La veritat es que la cosa no pronosticava gaire be, la gran majoria de les estacions d'esquí dels Pirineus i dels Alps, obrien les seves portes durant el llarg pont de la purísima sense neu. Després de molts anys, vaig decidir anar als Alps, així es que durant unes setmanes vaig estar maleïnt a l'home del temps per la meva mala sort.

L'autocar sortia a les 20.30h de l'estació del nord, i tenint en compte que marxava cap als Alps a esquiar sense neu.... doncs les vacances no podien pintar pitjor i m'equivocava, era dimarts i l'altre equip de la ciutat jugava un partit desiciu a europa, i el meu autocar va decidir possar la radio a tope per escoltar el partit i fer feliços als nens de l'autocar, que no paraven de cridar els gols.... Tot un càstig per a una perica com jo.

El viatge ens deparava algunes que altres sorpreses prou interesants, com el fet de portar un conductor malhumorat que es va burlar continuament dels guies, que va fer marxa enrera per una autopista francesa i que la seva única obseció era arribar el primer.

Dimecres al matí arribem a peu de pistes amb una agradable sorpresa, está nevant, així es que vam decidir anar a l'apartament, descansar i dormir una miqueta abans de posar-nos els esquis i estrenar la temporada d'esquí.

El fet es que va estar nevant tot el dia, per sort nostre, així es que després d'esquiar, ens vam dirigir cap a un bar per pendre una cerveseta al mòdic preu de 5€ (aquí vam entendre que a França ens volien robar).

Al dia següent amb gran part de les pistes oberts i un sol impresionant vam continuar esquiant durant tot el dia, fins que divendres es va girar una tempesta de vent que va tancar les pistes. Va ser un càstig molt semblant al que vaig patir fa uns anys a Punta Arenas, pero amb la salvetat que aquest cop no estava sola, hi havia centenars de gent com jo, aborrits de no poder fer res en un poble tan petit.

Però després del vent arriba les nevades i dissabte va ser un altre magnific dia d'esqui sota la neu, que va saber a gloria quan vam conseguir canviar els nostres forfaits per uns de gratuits per al diumenge, i diumenge si que va ser un espectacle com deu mana, sol, fora pista, neu increible...

Totalment repetible, així es que espero que l'any que ve es pugui repetir amb les condicions de neu millors.... però canviat el xòfer de l'autobus i evidentment la filmografia de tornada.

No hay comentarios: