2 DONDE VAS ITA: LA BIBLIOTECA DE ITA

LA BIBLIOTECA DE ITA

12 febrero 2007

La lectura sempre ha estat per a mi una de les aficions més gratificans que he trobat, m'agrada deborar llibres, posar-me a la pell dels seus personatges i viure les seves aventures i no únicament això, sinó que també m'agrada disfrutar del plaer d'anar a una llibreria i mirar els seus llibres, passar les seves fulles per olorar els seus aromes i finalment comprar aquell preciat llibre.

El dia a dia, i la feina, ha provocat que el temps que invertia amb la lectura antigament haguès disminuit sustancialment, però des de que vaig agafar la baixa he tornat amb força a la lectura i relectura de llibres que tenia emmagatzemats a la meva biblioteca particular.

És exactament ara, que redescobreixo el plaer del llibre, que també m'he donat compte de la importància de poder compartir aquests llibres. Durant un temps vaig pensar en portar els llibres a la biblioteca del barri, però per un encertat overbooking no els volen. Després vaig pensar en el Bookcrossing, però això d'abandonar un llibre.... que voleu que us digui, tampoc m'atreu gaire, així es que després de molt pensar vaig tenir la idea d'incorporar la biblioteca al meu blog.

La meva idea es obrir un post per cada llibre que llegeixi, en ell poder explicar una mica l'argument i el que es més important per a mi, poder escriure sobre les sensacions que m'ha transmès. D'altra banda també vull aprofitar aquest post per a que la gent pròxima a mi o no, si vol llegir el llibre ho pugui fer, sencillament me l'ha de demanar i llestos. A canvi, doncs que quan acabi el llibre escrigui les seves opinions al blog i me'l retorni.

Espero que aquest miniprojecte de biblioteca semicomunitaria creixi a poc a poc amb les vostres aportacions.

La lectura siempre ha sido para mi una de mis aficiones más gratificantess que he encontrado, me gusta deborar libros, ponerme en la piel de sus personages y vivir sus aventuras y no únicamente este, sino que tambien me gusta disfrutar del placer de ir a una librería y mirar sus libros, pasar sus hojas para oler sus aromas y finalmente comprar el preciado libro.

El día a día, y el trabajo, ha provocado que el tiempo que invertía con la lectura antiguamente haya disminuido sustancialmente, pero desde que cogí la baja he vuelto con fuerza a la lectura y relectura de libros que tenía almacenados en mi biblioteca particular.

És exactamente ahora, que redescubro el placer del libro, que también me he dado cuenta de la importancia de poder compartir estos libros. Durante un tiempos pensé en llevar los libros a la biblioteca del barrio, pero por un acertado overbooking no los quisieron. Después pensé en el Bookcrossing, pero esto de abandonar un libro.... que queréis que os diga, tampoco me atrae mucho, así es que después de mucho pensar tuve la idea de incorporar la biblioteca a mi blog.

La meva idea es abrir un post para cada libro que lea, en él podré explicar un poco el argumento y lo que es más importante para mi, poder escribir sobre las sensaciones que me ha transmitido. También quiero aprovechar este post para que la gent próxima a mi o no, si quiere leer el libro lo pueda hacer, sencillamente me lo pide y listo. A cambio, pues que cuando acabe el libro escriba su opinión al blog y evidentemente me lo devuelva para futuros lectores.

Espero que este miniproyecto de biblioteca semicomunitaria crezca a poco a poco con vuestras aportaciones.

No hay comentarios: