2 DONDE VAS ITA: ABBA FEVER

ABBA FEVER

04 noviembre 2005




Doncs si, vaig quedar amb l'Oscar suposadament per sopar, però quina seria la meva sorpresa, quan em diu que tenia entrades per anar a veure l'Abba Fever, i jo que no havia pogut anar a Madrid a veure Mamma Mia.

Doncs allà estavem asseguts a una inmillorable quarta fila, aleshores apareixen els cantants i comença la festa..... Evidentment, després de dues cançons apareix el presentador, l'Angel Llatzer i aleshores la festa s'anima més. Ell ens diu que només es viu una vegada i que per tant ens em de deixar anar i jo que m'ho prenc en serio i m'aixeco a ballar.

om jo n'hi havia algun més i d'aquesta manera es va poder animar el festival. Reines n'hi havia unes quantes però amb la seva alegria s'ens va passar el temps molt més ràpid.

Chiquitita, dancing queen, Fernando..... Be gairebé 3 hores maravelloses!!!!!

No hay comentarios: