2 DONDE VAS ITA: L'ALARMA TAMBÉ SONA

L'ALARMA TAMBÉ SONA

20 marzo 2008

No passa setmana sense que alguna cosa passi a la casa o algun dels seus habitants.

El fet es que ara ja fa gairebé 4 mesos que hi vivim, i fins ara mai ens havia passat el que ha succeït aquesta nit.

La casa és una mica pija, i entre tots els seus artilugis, també hi ha instalada una alarma amb dos sensors, un situat al passadís i l'altre al menjador, just al costat de la porta de la terrassa.

Doncs be, fins ara no ens havia passat mai, pero sembla ser que aquesta nit, els sensors s'han possat en funcionament. Ahir a la nit, vaig arribar a la 1.00 de la mAtinada, per sorpresa meva l'Alex estava despert fumant l'últim cigarret al sofa.

Obro la porta del pis i llavors quelcom comença a pitar. Com en aquesta casa tot pita, pregunto a l'Alex si te alguna cosa a la cuina i em comenta que no, que deu ser alguna cosa meva. Sense gaire història, seiem al sofa i parlem una mica abans d'anar a dormir.

Quan vaig cap a l'habitació, comença a sonar una altra vegada, de principi res estrany, però quan entro al lavabo, aleshores veig com la llum de l'alarma fa pampallugues. Crido a l'Alex i li explico el tema, de fet ell riu, ja que fins ara mai havia passat això, i el fet es que no li donem més importància.

Així és que aquest matí quan m'he aixecat per anar al lavabo, doncs tres quarts del mateix, l'alarma ha començat a sonar, ja que ha detectat el meu moviment per al passadís.

Així es que fins que no arreglem el tema, aquesta es la situació al pis, una alarma que s'encèn i sona quan anem al lavabo o a la cuina.

Espero que l'alarma es desconnecti amb la mateixa facilitat amb la que s'ha connectat, és a dir, ella sola.


No hay comentarios: