2 DONDE VAS ITA: INICI DE LA RUTA DE LA PLATA

INICI DE LA RUTA DE LA PLATA

07 octubre 2006



Doncs el començament malament, vaig despertar-me dureta per agafar el vol que sortia de Barcelona a les 7 del matí am bvueling i al final el vaig perdre, així que vaig canviar el billet i sortir a les 14.50.

La ruta de la plata começava malament, ja que jo volia fer 70 km el primer dia i ara amb penes arribaría a Guillena, a tan sols 22 km de Sevilla.

Finalment vaig embarcar en el següent vol, no sense abanas pagar una penalització de 24€ per la bici, ja que pesava més de 20 kg. normal.

El primer que vaig fer quan vaig arribar a Sevilla, va ser montar la bici que em va costar més d'una hora i després... Doncs posar-me a l'autovia, es a dir allò que no permeten fer mai amb una bici, però d'alguna manera s'havia de sortir d'allà.

Sevilla semblava molt próxima pero vaig tardar molt en arribar a la catedral, i quan ho vaig fer, ja portava més de 35km.

Com va acabar tot, doncs finalment vaig arribar a Guillena de nit, i vaig fer 92.7 km, una barbaritat.

Vaig trucar a la policia municipal perque em donguèssin les claus de l'alberg, i em van dir que fins a les 22h no obrien. Aquella hora jo estava puntual davant del pavelló d'esports, on conjuntament amb 2 pelegrisn més (Francesc i Chichi) vam fer un fantàstic bivac.

El lloc per dormir era un vestuari que feia una podor increible, no tenia aigua calenta.... i qualsevol comoditat no era gens comparable amb l'exterior.

Després de 92 km vaig dormir profundament pero la Chichi va dir que durant la nit van haver uns quants nengs per allà que no la van deixar dormir.

No hay comentarios: