2 DONDE VAS ITA: CATARATES D' IGUAZU

CATARATES D' IGUAZU

18 septiembre 2005




Evidentment jo sempre amb la sort endavant, vaig arribar al parc cap a les 16h, segons el boludo del youth hostel em va dir que no valia la pena anar, ja que tancaven a les 17.30h. el fet es que vaig sortir a les 19.30h. Doncs si vaig estar dues hores sola al parc, be, sola sola no, hi havia altre gent, però poca així es que es feia fàcil fer fotos.

Al dia següent amb tres alemanes vaig marxar a Brasil per veure l'altre part del parc, per tornar corrent a Argentina i acabar la visita del dia anterior, pero aquest cop ja amb gent

Doncs que dir, la veritat es que no hi ha paraules per descriure tal espectacle.

A Puerto Iguazú un boludo em va dir ¨Para ver las cataratas hay que ir a Brasil, pero si vos quiere sentirlas debe quedarse en Argentina¨

No entraré en la polèmica de quina es millor, però jo les he vist i les he sentit i únicament puc dir que s'han d'experimentar les dues coses.

No hay comentarios: