2 DONDE VAS ITA: PERITO MORENO

PERITO MORENO

25 septiembre 2005



Amb tots vostés, l'honoreble Perito Moreno,


Crec que no es la imatge que tots esperaveu veue, però la realitat és que aquest és que el veritable Perito Moreno.

En realitat molts dels límits que te la Pa tagonia, i gran part dels seus noms son gràcies a ell, per tant, per que no fer-li un petit racó en aquest viatge per la Patagonia?

La fotografia que en realitat volem veure tots es la de la glacera Perito Moreno. Abans de tot dir-vos que no és la més gran de totes, però si possiblement la més maca. De fet, jo que ja he vist glaceres anteriorment, em va sorprendre i en positiu. De fet em vaig quedar tot el matí en un dels seus miradors contemplant-lo. Increible.

A la tarda, la guia amb la que anava, ens tenia organitzada una caminadeta pels voltants, al principi vaig estar tentada de no anar- hi i continuar contemplant aquella glacera que em tenia cautivada, però l'elecció va ser encertada , crec que la caminata va ser el final d'un dia inolvidable.

Ara si, aquí està el Perito Moreno!!!

No hay comentarios: