2 DONDE VAS ITA: RUTA EN BICI PER LA COSTA BRAVA I

RUTA EN BICI PER LA COSTA BRAVA I

06 agosto 2008



BARCELONA-BLANES
km par: 7o.5 km tot: 70.5


Com que ahir a la nit encara estava enllestint cosses amb la Pometa, estava bastant clar que avui matinar poc, així es que quan m'he aixecat, he esmorzat, he acabat de fer les alforges, rentat l'habitació i preparat per a la nova inquilina i he anat a comprar el parell de manguitos per a la bici, el portamapes que al final no he trobat, i al final decideixo anar sense, sense portamapes vull dir, d'aquesta manera m'autoobligo a parar i descansar el peu per consultar el mapa.

El fet es que entre unes coses i altres al final he sortit de Barcelona a la 13h, enmig de tota la calorada d'agost. Només començar primers problemes, i es que una ja no recorda que es el portar alforges i per tant la bici ha acabat a terra, després amb els nervis m'he deixat els guants.... finalment he sortit.

Pedalar per Sant Andreu amb les alforges s'em fa extrany, però un cop agafo la riba del riu Besos, s'acaba la morrinya, ara tot cap abaix fins a la platja o fins el Mediterrani, que serà el meu fidel amic durant aquest mes d'agost.

Faigla última mirada a la Barcelona que per primer cop abandonaré amb bicicleta. Començo a passar pobles, he decidit anar per la vora del mar, ja que no hi ha gaire gent per no dir casi ningú, be, gent hi ha però tothom està a la platja.

Les pasareles entre pobles no em deixen agafar velocitat, i al arribar a Vilassar de Mar, toca anar a la carretera, llàstima que aquesta vegada no es per fer el vermutillo....


A la sortida de Mataró trobo els primers cicloviatgers, anaven en sentit contrari, així que saludillo desde la bici i a continuar a donar-li al pedal.

Els pobles passen veloçment, Sant Andreu de LLavaneres, Caldetes, Arenys, i també les primeres rampes, petites però rampes fins arribar a Calella on abandono un altre cop la carretera per anar per la platjeta.

A Pineda primera sotregada, ha caigut una alforja, la veritat es que aquestes alforges no m'agraden gens, així es que espero canviarles aviat, quan es trenquin es clar.

A las 17.30h entro a Blanes, al camping tinc a la meva neboda Noa super exciting!!!! Dino ràpid, rento la roba i anem tota la family a la platja, de fet porto tot el dia sense parar sobre la bici per estar una estona amb elles.

La jornada ha estat curta, he fet els 70 km seguits sense parar, i evidentment el meu peu s'en resenteix, si vull arribar a algun lloc haig de baixar el ritme i descansar mes entre les diferents etapes.

Tarda de panxing acabant d'ajustar la bici i després a sopar una pizza amb la neboda, que serà la primera "alberguera" de la ruta.

Aquesta nit estreno la super tenda.

No hay comentarios: