2 DONDE VAS ITA: EL MINI PIS DE SANT ANDREU

EL MINI PIS DE SANT ANDREU

08 enero 2007

Recordem l'anunci de l'altre dia: PL. Mercadal. Precioso duplex agradable, impecable, 2 hab, salón, cocina, baño, trastero, aire acond.

Doncs el piset està situat, efectivament al costat de la Pl. Mercadal de Sant Andreu, realment un lloc inmillorable i preciós, això no ho negarem.

A la frase Precioso duplex agradable, podriem dir alguna cosa més. Agradable ho ha de ser per força, ja que es tracta de 40 i pocs m2, distribuits en dues plantes, tot i que la planta superior, més que una planta, es tracta d'un especie d'altell habilitat com habitació més bany. Per tant si a un minipis amb altell li diem dúplex, doncs vale, acceptem. Ah, i el tema de preciós, crec que és una mica exagerat, però s'ha de vendre.

Quan parlem de dues habitacions, segons la inmobiliaria una de matrimoni i una altra individual, encara no se quina es quina, be de fet si que ho sé, la que estava a la planta de baix era la de matrimoni, perque m'ho va dir el tio de la inmobiliaria, (quan la vaig veure vaig creure que era la individual).

El fet és que la meva habitació actual és molt més gran. A part en aquella habitació que m'han ensenyat, res d'anar a comprar el llit a IKEA, ja que m'hi jugo qualsevol cosa que no hi cap.

El saló, era del tamany d'una habitació de dormitori normal, tenint en compte que un quart d'aquest l'ocupa l'escala que puja al pis superior, doncs consisteix en veure la tele o ve posar la taula per dinar, les dues coses a l'hora incompatible, be ara ja si perque existeixen les teles planes, pero si no la pots comprar, et quedes sense una altra quarta part de menjador.

La cuina office molt bufona, impecable, com a mi m'agrada, tot i que encara tinc els meus dubtes que la nevera entri, però això ja és un altra tema.

Per finalitzar m'ensenyen l'habitació de dalt, és a dir la individual, més digne de ser el traster que l'habitació. Això si el bany tamany mig el tenia al costat, per tant no has de baixar les escales per anar a fer pipi a mitja nit, encanvi els de l'habitació de matrimoni si que han de fer esport.

Ja no he volgut anar a veure el traster ni la terrassa, que era compartida amb un altre veí, per tant estàs obligat a que et caigui be, si es que vols sortir de vegada en quan a respirar.

Tot això pel mòdic preu de 250.000€

No hay comentarios: