2 DONDE VAS ITA: LA CAIXETA DE MISTOS QUE M'AGRADA

LA CAIXETA DE MISTOS QUE M'AGRADA

27 enero 2007

Doncs si ja he trobat pis, o be caixeta de mistos!

El fet és que una tarda passejant per Blanes, vaig veure en un anunci d'un aparador d'una immobiliaria, un pis al centre amb una gran terrassa, vaig trucar per anar a veure'l.

El vaig visitar per la nit, i la veritat es que no tenia mala pinta. Es tracta d'un àtic sense ascensor (però únicament s'han de pujar 2 pisos) té dues habitacions exteriors (donen a una petita terrassa comunitaria), un lavabo gran, un menjador enorme si tiro una de les parets i una cuina que puc fer office amb el menjador.... i el millor del pis és una terrassa de 18m2.

Vaig quedar amb els de la immobiliaria que dissabte l'aniria a veure amb llum i la veritat es que va guanyar molt..... m'agrada el pis així es que començarem a fer números.

El fet es que el pis val 220.000€ i de moment ja li he dit a la "mama" que ataqui per veure quina rebaixeta puc treure i de moment sembla que me'l deixarien per 207.000€.

Ara que s'ha de fer, doncs s'ha de fer el contracte d'arres, és a dir pagar el 10% del pis per tal que no me'l prengui ningú, si tinc el contracte firmat i no em donen la hipoteca, perdo els cales, si el propietari decideix trencar el contracte m'ha de donar el doble.....

Per tant hem d'anar sobre segur, així es que començaré a buscar hipoteca abans de perdre els diners de les arres.

No hay comentarios: