2 DONDE VAS ITA: SI TENS DINERS NEGRES POTSER POTS TENIR PIS

SI TENS DINERS NEGRES POTSER POTS TENIR PIS

20 enero 2007

Doncs aquesta és la meva nova experiència en la busca de pis:

Vaig pujar dissabte a Blanes per veure un nou pis d'una agència i de passar adquirir una mica d'informació d'un parell de promotores que estan construint actualment pisos al centre.

Primer descriurem les novetats pel que fa al pis de la inmobiliaria.

Es tracta d'un duplex situat al "centre" i ho escric entre cometes perque després explicarem el que significa centre.

El fet es que el dúplex està sobre del mercadona, i això esta molt bé. Te ascensor i es un pis seminou. a la planta baixa hi ha un bany una mini cuina i un menjador que és més alt que gran. Aquest dona a una fantàstica terrassa amb vistes a la N-II i al pati d'una escola, possiblement aquest és el motiu pel qual tenen finestres de dobre vidre.

A la planta de dalt hi ha dues habitaciones i un altre bany. El millor del pis, es que aprofitant que l'alçada del menjador és gran han fet un altell de fusta preciós.

El fet es que tot plegat no s'ho val el preu que demanen. Apart, la parella que vol veure el pis està allà i m'indiquen que ells s'en van a viure al centre, que el seu nou pis doncs te una serie d'incomoditats que el que abandonen no les te "tenint en compte que encara no l'han vengut, no entenc el canvi".

El tema centre es curiós, ja que ara representa que centre es tot allò que està a menys de 15 min de s'ha palomera, si realment vols un pis al centre, ara has de mirar els anuncis que possen "casc antic".

Posteriorment vaig passar per Finques Comes, per preguntar les condiciones dels pisos d'obra nova que tenen al "casc antic". La veritat és que de preu no estan del tot malament, demanen per un pis de 2 habitacions 220.000€, però la veritat és que no és tot tan senzill. El fet es que van tenir el morro de demanar-me 50.000€ en negre ( atenció 50.000€).

La veritat es que no vaig saber reaccionar, em vaig sentir insultada i vaig estar apunt de dir-lis que dilluns ens veiem amb un inspector d'hicenda.

Continuem amb la missió de buscar pis

No hay comentarios: