2 DONDE VAS ITA: MESÓN CUMPLIDO

MESÓN CUMPLIDO

03 abril 2010


MESÓN CUMPLIDO

Dirección:
Localidad: Cumplido
Web:
Núm pax: 4
Precio: 45€


No estábamos haciendo el camino de Santiago, pero si que es verdad que estabamos siguiéndolo en el tramo que pasa desde Astorga hasta Ponferrada, así que visitamos pueblos tan bonitos como Rabanal del Camino, la cruz del Ferro, Manjarín, el Acebo... y justo allí está el desvio a Cumplido.

Yo cuando hice el camino de Santiago, es evidente que no pasé por allí, ya que el pueblo queda unos kilómetros montaña abajo y como muy bien sabemos nunca hay que perder cota, así que ni tan siquiera me imaginé ni me pregunté que pueblo había allí.

Esta vez llegué allí y no por culpa del destino, uno de los del coche sabía muy bien donde íbamos a comer, se trata de un restaurante que está situado en medio de un pueblo de 10 casas de las cuales 5 son casas rurales.

El restaurante está regentado por una pareja, él de Cumplido pero con una larga trayectoria en Sabadell, un día deciden dejarlo todo y abrir este restaurante en su pueblo, e irse a vivir a Ponferrada.

El menú es senzillo, una ensalada y parrillada para todos, nosotros pedimos dos raciones para tres y la cantidad y la calidad sublime. Postres no habían, pero el café y el chupito no faltaron.

Fuimos los últimos en abandonar el lugar, y como bien dijo su dueño, si quieres que el negocio tire para adelante, y más en un pueblo recóndito como ese, tienes que ponerle al asunto mucho mimo y mucho cariño y razón no le falta.


13 comentarios:

Anónimo dijo...

Buenu com que no contestes els missatges pk suposo k estàs tan emocionada pk l'español va guanyar un partit i va marcar + d'1 gol..només era per avisar-te k te preparis dissabte venim a estrenar el vostre futbolin de corneyà! va que us farem l'honor de que us marqui un hat trick el millor jugador del món per tenir algu memorable pel vostre camp!

Anónimo dijo...

Menos goles caperucita, no vaya ser
que tengais algun susto y tengais que
llevar algun " regalito para vuestra
casita"




ISABEL

Jaime dijo...

Al Anonimo primero ,que se prepare y preparen ,porque vendran al infierno al infierno de Cornella,en estos momentos teneis el culito.......Thalys

lizquies dijo...

anónimo: Ho sento pero estic a tope de feina..... la veritat es que l'emoció va ser a mitges, ja que no vaig veure el partit ni tans sols el vaig sentir per la radio, estava bebent sidra per Asturies.

Dissabte es una cuestió d'honor, no podem perdre. Això si, hi ha molts cules que el millor jugador del món únicament el poden veure per la tele..... 30.000 pericos el veuran en viu i en directe.

Cornellà serà un infern. Que tremoli Cornellà.

Isabel: Mama!!!!! que estás que et surts! ostres hem puc ausentar amb molta facilitat del blog que tu estás a la defensiva. Això si, hauré de crear un apartat específic per l'espanyol, ja que em destrosseu els comentaris.

Jaime: Estoy de acuerdo, voy a Cornellá desde Burgos para ver ganar al espanyol. Llevaré mi camiseta, nunca he visto perder al espanyol.

Anónimo dijo...

Dondeeeeee estas caperucita que no te veo ni te escucho. Estaras buscando la cesta que segun tu tenias
que llenar de goles?
Segun han dicho en las noticias de TV3 han ingresado de urgencias en el hospital de valle de hebron un jugador segun los "cules" el mejor del mundo por haberse atragantado un futbolin de un pueblo que se llama CORNELLA
ISABEL

Jaime dijo...

Ja,ja,ja.No hace falta decir nada mas,como rugia nuestra casa,que gran victoria contra el mejor equipo del mundo y sus satelites.Thalys

Anónimo dijo...

La caputxeta (que com que és del barça escriu en català)diu: estem molt contents de no tenir cap jugador lesionat!, després del partit de...buenu, diria fútbol, pr clar això implica agafar la pilota i fer gols, no marcar a cada un dels altres jugadors i prou!, pr clar k sabreu els pericos de jugar a fútbol...k fitxeu japos x vendre camisetes!

entenc que estigueu super feliços després d'empatar a casa, amb 1 + i foten-li les ganes k no li foteu en tota la temporada...ho entenc, no teniu altre objectiu a part de no baixar a 2ª!pr x nos. perdona pr nos ja ens en hem oblidat pk tenim algu millor a fer k és guanyar títols...per cert quan va ser l'últim cop k l'spañol en va guanyar un?

lizquies dijo...

Anónimo: serà que vosaltres no veneu samarretes..... (sóc de l'espanyol i se escriure en català).

La pregunta es fàcil, l'últim títol el varem guanyar fa 4 anys, de fet aquests últims 10 anys hem guanyat dos títols i hem arribat a una final europea, tenint en compte que el nostre pressupost es un 10% del vostre..... gens malament.

Be, espero que no es maregin els vostres jugadors amb l'excursió que els han preparat.

Rosa dijo...

Caputxeta: Jo també sóc de l'espanyol. Sóc catalana i també escric amb català i no sóc anonima.
Pots estar contenta per no tenir un jugador lesionat, però els que vam tindre un jugador vam ser nosaltres l'any passat(l'Àngel que el va lesionar Keita)i sou es que voleu jugar a futbol i marcar els gols amb la ma. Molta sort per demà i espero que l'Eto'o se'n recordi de vosaltres.

Anónimo dijo...

Caputxeta, primer de tot, li faria res escriure bé si us plau? Crec que el català és prou maco com per no haver-lo de maltractar-lo d'aquesta manera. Això no és pas un SMS i no cal estalviar lletres ni abreviar paraules.

En primer lloc: el Barsa, amb una possessió del 63.82% us vam fer un total de 21 faltes. Per part nostra, l'Espanyol va tenir una possessió del 36.18%, rebent un total de 16 faltes per part del Barsa. Això va per la gent que deia que l'Espanyol només s'havia dedicat a fer faltes.

Segon: vam xutar més a porta que no pas vosaltres... i de llarg. Així que l'espectacle el vam posar nosaltres.

Tercer: el millor jugador del món no va fer absolutament RES. I sap qui el va cobrir? Un tal Javi Chica i un tal Dídac Vilà. Amb el que costen ells dos segurament no arribaríem ni a comprar les botes de la rata hormonada... vergonya em faria.

Quart: el millor migcampista del món va ser eclipsat i/o anul·lat per un tal Raul Baena... i al acabar el partit encara va tenir la barra de queixar-se de l'estament arbitral. I això que ells no parlaven mai dels àrbitres...

Cinquè: llàstima que no hi hagués lesionats; reconec que jo volia la tíbia de Piqué penjada del meu seient a Cornellà. I mira que jo sóc partidari del fair play, però veure com aquest "humil" Piqué donava patades sense pilota em treia de les meves caselles.

Sisé: acostumeu-vos a aquest infern. Us ho trobareu a cada visita que es feu a Cornellà.

Seté: no ens parlis de títols, no ens calen. Nosaltres estimem l'Espanyol més enllà de tot això. És quelcom que mai arribaran a entendre els culés... li sona això de "La Força d'un sentiment"?

Salut,
Xavi

isabel dijo...

Mira caperucita no puedo escucharte ni verte pero si leerte,pues si es verdad que soy del ESPAÑOL y no se escribir en catalan,pero quiza mi lengua materna la llevo mas en el corazon que uno que sea del BARSA y
con los años que tengo, procuro que nadie se pueda encontrar"incomodo" conmigo si no sabe contestarme con la lengua de catalunya.
ANONIMO esto no se si lo podras enterder, pues pienso, que la mente de los "Cules" cuando los sacas de sus Xavis, Mesis y Piques sus copas y titulos, no se quieren enterar porque les revienta hacerlo que en mi Barcelona hay dos equipos el Barsa y ESPAÑOL. y
no todos saben escribir en catalan
ISABEL

lizquies dijo...

Que l'esperit de l'esport sigui amb vosaltres.

Germans donem-nos la pau.

Anónimo dijo...

LA PAZ ESTA CONMIGO Y TE DOY UN ABRAZO Y UN BESO



MARE